Vi er kede af at høre, at du oplever problemer, mens du prøver at opgradere dit medlemskab.

Så vidt vi ved, kan der være flere mulige årsager til, at dine betalinger mislykkes, der er et par eksempler på de mest almindelige betalingssvigt:
- Der er utilstrækkelig dækning på kortet, eller kreditkortgrænsen blev overskredet, fordi en anden forhandler blokerer for et bestemt beløb;
- CVC'en er forkert eller mangler
- MCC (Merchant Category Code) understøttes ikke af den udstedende bank (A Merchant Category Code (MCC) er et firecifret nummer, der er anført i ISO 18245 til finansielle tjenesteydelser i detailleddet. MCC bruges til at klassificere virksomheden efter typen af ​​varer eller tjenester, den leverer.);
- Den udløbsdato, der meddeles den udstedende bank, er ikke den samme som udløbsdatoen på kortet;
- Der er en teknisk fejl i den udstedende bank;
- Der var for mange transaktioner med det samme kort på kort tid osv.
- Bankblokering (Der kan være mange grunde til, at banker afviser transaktioner, derfor er det bedst at kontakte din bank for yderligere information.)

Hvis du vil vide mere, hvorfor du ikke kan betale / dit kort bliver afvist, bedes du sende os en e-mail til: support@victoriamilan.com